Skip to main content

Kebahagiaan

Sudah lama saya tak bersiaran beberapa hari ini jiwa rasa tak keruan. Mengingati orang lama, kisah lama. Mula jiwa meroyan dan tidak keruan.
Malam minggu begini seperti biasa menghabiskn waktu dengan muka buku dan juga bermain game. Oh ya, sekarang tengah gila dengan game tu, pantang ada masa mesti nk main.
Tapi bukan tu yang saya nak cerita, hurmm tadi masa tengah syok tengok new feeds kat muka buku, tiba tiba ternampak seorang kawan ni like status si dia, oh...berdegup jantung kejap bila tertera nama si dia di skrin tab. Oh dugaan apakah ini. Apalagi mula la tangan duk gatal nak tengok yang selanjutnya, bahagianya dia, comey lak wifey ni..hukhuk..
Feel sad, feel frustrated.
Sungguh aku rindu dia, dan akal bodoh ku berharap masa bisa diputar kembali, ingin aku betulkan beberapa perkara. Betapa aku insan yang tak reti bersyukur apa adanya.
Cepat cepat aku betulkan haluan dan berfikiran positif.

Alhamdulillah doa aku dimakbulkan, Ya, aku doakan dia bahagia dengan insan yang dia pilih. Aku mahu dia gembira..Walaupun luka dihatiku masih belum pulih..

Aku jeles, aku sedih, aku pedih, aku harapkan yang baik baik untuk dia, tapi aku tak ikhlas..
Ya Allah swt, kuatkan semangatku, ku percaya aku pon akan bahagia dan telah bahagia dengan apa adanya aku sekarang...



Comments

Popular posts from this blog

Titik Apa Kamu Sekarang

Setiap orang berada pada titik hidup yang tersendiri, kerana setiap perjalanan dan hala tuju setiapnya berbeza. Jika ditanya aku apa titik yang aku berada kini. Jawapannya ialah Titik Buta. Kerapkali aku memikirkan hala tuju kehidupan aku. Aku sesat. Apa yang aku cari dalam hidup aku ni.. Aku buntu. Setiap perancangan aku tidak terlaksana seperti aku bayangan. Tahun 2023 hampir ke penghujung. Masihkah aku akan me gula gi kehidupan beberapa yang sama ini. 

haruuuuuuuuuu....

ergh....rasa cm bengang pn ada... tapi tu sume silap aku.... nape aQ xstudy btul2..... tgk result test bru rase menyesal ...... aduila..... dh r teruk giler ..... cmne nk score ni.... nk dpt A math mcm da sush ni.... A- pn dh sakit nk dapat..... eeeeeeeee......... rase nk menjerit.... nak crite kat sape pn xtau...... klu aQ ckp aQ nyer teruk.... nanti dorng pn ckp dorng teruk gak..... tapi aQ nyer lagi teruk kan????? argh!!!!!........ tension tul...... pe yg aku harus wat spy nanti aQ dpt score gak math tu??? erm........

satu hAri

pagi td aku g test muet.... pergh!!..kene duk seat paling dpn..btul2 dpn pengawas.... dh r..aku 'paling' suke duk dpn....haha... tp lame2....mcm bersyukur gak leh duk citu... coz dpn kipas....xde r aQ berasap sambil jwb muet tu.... :) tu part seat...blom ag msuk part test dia....aduila.... main ikut suke hati aQ jew....nk writing essay tu...haha...xtau leh brape sen.... erm part yg mcm hampeh cikit...time listeninG tu....aduila....xclear sgt r..sound dia..dh r slanga bi dia aQ dh xbrape nk paham ++ ngn gema dewan tu lak.... terkontang- kanting r aQ duk dgr mende alah tu duk membebel.... ahak..ahak..ahak... ************************************** huhu.... abiH r..... aQ nmpak si xXx lalu dpn umah aQ..... dia pegi cc kot.... huhuhu... mst td dia ingt aQ date ngn si akramin.... rosak reputasi klu gitu.... wawwawawa....